آخرین رقص عاشقانه

ღღبانـــوی تنهـــــاییღღ

★خدایــــا! ... این که میگن تو از رگ گردن به ما نزدیک تری اندازه درک و فهم من نیست ... یه دیقه بیا پایین بغلم کن★

روي تپه بودند. آفتاب داشت غروب مي کرد. آن دو داشتند مي رقصيدند.

ابرها در افق به رنگ نارنجي و بنفش در آمده بودند. دختر سرمت و خوشحال مي خواند:


اين گيوتين است و آن نبات


اين براي مرگ، آن براي حيات

مي چرخيدند وتاب مي خوردند. و پسر محو صورت او شده بود که با حاشيه موهاي سياهش شبيه به عکس هاي مراسم سوگواري شده بود.
جلاد بيا، آماده شو
معشوقم اينجاست، منتظر تو
پسر خم شد. پيشاني اش را بوسيد و او را بلند کرد. او با خوشحالي خنديد. پسر به ياد نمي آورد آخرين باري را که او را اينقدر خوشحال ديده بود.
روي تپه مي رقصيم، در تيغستان مي گرديم
مي خوريم، مي نوشيم، شاديم تا نفس در سينه داريم
آهنگ تمام شد و اولين ستاره ها در آسمان پديدار شدند. پسر در مقابل دختر خم شد. دختر لبخند زيبايي بر لبش بود. زيباتر از آسمان بالاي سرشان. و گفت “وقتشه، وقت بيدار شدنه”

پسر بيدار شد. جاي او روي تخت خالي بود. و او تنها بود.

حلقه اش را دستش کرد و از رختخواب بلند شد.


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت12:36---8 بهمن 1390
گور بابای چینی تنهاییم فقط برگرد

پریسا
ساعت23:53---5 بهمن 1390
سایت شما واقعا خوب بود تمایل دارید به تبادل لینک با هم اگر صلاح دیدید بعد از دیدن وبلاگ من در نظرات من بنوسید تا شما را لینک کنم افتخار ماست با شما تبادل لینک کنیم با تشکر

ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ tanhatarin_tanha ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ
ساعت23:09---5 بهمن 1390
سلام اجي گلم................
وبلاگ خيلي قشنگي دراي بخاطر حسن سليقه ات و انتخاب دقيق و قشنگ متن هات بهت تبريك ميگم و برات ارزوي موفقيت روز افزون در تمام مراحل زندگي رو دارم
ممنون كه به داداش سر زده بودي
بازم به داداش سر بزن


امیر
ساعت16:13---2 بهمن 1390
وبلاگتون زیباست بانو

parsa
ساعت2:22---27 دی 1390
سلام.....
وبلاگت یه آرامش خاصی داره...
بهت تبریک میگم واقعا عالیه.....
خوشحال میشم به منم سر بزنی..


بهار
ساعت12:48---25 دی 1390
چقدر نوشته هات آرام بخشه اميدوارم هميشه موفق و پايدار باشي.
به من سر بزن خوشحال ميشم


مهربان
ساعت16:34---8 دی 1390
کمبود خواب
با یک روز مرخصی حل می شود.
کمبود وقت
با مدیریت زمــان.
سایر کمبود ها نیـــز علاجی دارند
...
با کمبود دست هایت چه کنــم ؟!!!
وبلاگت جالبه گلم سر بزن و ردپای از خودت تو وبلاگم برام بذار


alonegirle
ساعت15:22---4 دی 1390

تو نیستی که ببینی، چگونه ، دور از تو

به روی هر چه درین خانه ست

غبار سربی اندوه، بال گسترده ست

تو نیستی که ببینی، دل رمیده ی من

به جزء تو ، یاد همه چیز را رها کرده ست.
تو هم رفیق نیمه راه شدی


مـریــم
ساعت0:56---4 دی 1390
توی وبلاگ جدیدم لینکت کردم ...
www.maryam371.blogfa.com
یه لطفی کن توی لینکات آدرس وبلاگ جدیدمو اصلاح کن عزیز ...
مـمـنــون ...

تـا آخــ ـــر عـمــر هــم اگه تـنهــا مـونـدی مـهــم نـیـست ... فـقـط نـذار به جــایـی بـرسـی که تـو آغــوش کسی به یـ ــاد کس دیـگه ای بـاشـی ...!!!


مـریــم
ساعت15:17---2 دی 1390
سلام
من از دست لوکس بلاگ خسته شدم ...
توی مدیریت وبم هم دیگه نمی تونم برم ...
پس نظر به صورت خصوصی ممنوع ...
نظرات از توی خوده وب خونده میشه ...
حتی نظرات تا 10 روز قبل پاک شده ...
پس من از لوکس بلاگ رفـــتــــم ...
این آدرس جدید وب من :
www.maryam371.blogfa.com
تـــــوجــــه ... تــــوجـــــه ...
1. چون لوکس بلاگ یه سرویس تبلیغاتیه ، سرویس های بلاگفا و پرشین بلاگ وبلاگ های لوکس بلاگ رو لینک نمی کنند !
پـــــــس اگـه نمیتـونـم لینـکتـونــم منــو بــبــخـشـیــد ...
2. توی وب بلاگفای جدید من نظر میذارید ، اگه آدرس وبتون لوکس بلاگه ، آدرس وب خودتونو نذارید چون نظر درج نمیشه !
پــــــس حتما به جای آدرس وبت ، اسم وبت رو بذار تا بیام بهت سر بزنم ...
منتظـــر همــتون هستــم !
یــــه دنیــــا مـمـنــون ...


alonegirle
ساعت18:43---1 دی 1390
خداحافظ...

آخرین کلامی که از تو شنیدم

و باز قصه‌ی تلخ جاده و آن راه بلند...

که تو را از خلوت من می ربود

آسمان می گریست

شیشه ها می گریستند

و من مبهوت رفتنت

در پس شیشه های مه آلود

بغض دردناکم را بلعیدم

دیوانه وار خندیدم

و تو را بدرقه کردم...





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: